Na spokojnosti našich klientov nám veľmi záleží a preto sme sa spýtali prostredníctvom online formulára na ich názor na naše služby a na spoluprácu s tímami Goldmann Systems.
Výsledky a odkazy v dotazníku nás potešili, aj keď, samozrejme, vždy je priestor na rast a zlepšenie sa, o čo sa maximálne usilujeme a budeme v tom naďalej pokračovať.
Za všetky úprimne vyplnené dotazníky sme veľmi vďační a ceníme si každú jednu spätnú väzbu a podnety, ktoré nás posunú vpred. Pozitívne reakcie potešili, tie menej pozitívne pre nás vytvárajú priestor na analýzu a plán krokov smerujúcich k ďalšiemu skvalitneniu služieb.
No a radi by sme sa s Vami podelili aj o niektoré z odpovedí. Nakoľko informácie z dotazníkov sú dôverné a určené pre interné účely, vyberáme len pár údajov so zachovaním anonymity a diskrétnosti.
V prvom rade je potešujúce, že väčšina klientov by nás odporučila ďalej. Ďakujeme týmto za Vašu priazeň.
Odporúčali by ste spoluprácu so spoločnosťou Goldmann Systems?
Kvalita našich služieb je v takmer 90% prípadov posudzovaná ako zlepšujúca sa, alebo bez zmeny. V tomto období plánujeme nové aktivity na podporu ďalšieho zvyšovania úrovne našej práce.
Zaznamenali ste v poslednom roku zmenu kvality služieb Goldmann Systems?
Vrátili sme sa tiež naspäť do školy a nechali sa oznámkovať. Vysvedčenie nie je úplne nudné a bez pätorky, je to pre nás pripomienkou toho, že motory našej lode ostávajú neustále v obrátkach.
V porovnaní s Vašimi očekávaniami, ako hodnotíte odborné služby spoločnosti Goldmann Systems?
1 = výborný, 5 = nedostatočný
A na záver vyberáme pár odkazov od Vás pre nás. Ďakujeme za milé a povzbudzujúce slová.
- Veľmi sa zlepšila komunikačná vrstva GS na klienta
- V poslednom období vidno zlešenie vnútorného fungovania a profesionalizáciu spoločnosti, len tak ďalej!
- Len tak ďalej:-)
- Držím palce.
- Ste lepší v osobnom prístupe.
- …Meno…, …meno…, …meno…, palec hore:) bez Vás by to nešlo…
- že sa teším na ďalšiu spoluprácu a na prípadnú dodatočnú oslavu vášho výročia