Spoločnosť Goldmann Systems vyvinula pre 365.bank modul Broker Portal, ktorý pomáha maklérom pri vybavovaní hypotekárnych úverov pre klientov banky.
Broker Portal je úplnou novinkou v rámci digitálnych riešení banky, a aktuálne beží v ostrej prevádzke.
Funkcionalita
Broker Portal slúži na to, aby mohol maklér poslať žiadosť o hypotéku do banky online prostredníctvom notebooku alebo tabletu. Pred nasadením nového riešenia bola nevyhnutná osobná návšteva banky, dnes môže maklér spolu s klientom vyriešiť žiadosť o hypotekárny úver komfortne priamo z domu. Po zadaní údajov beží celý proces spracovania hypotekárnych žiadostí na pozadí – maklér dostane výstupnú informáciu o schválení alebo zamietnutí hypotéky formou notifikácie.
Schvaľovanie hypoték je 365.bank dnes výrazne rýchlejšie, vďaka novému riešeniu Broker Portal a dobrej integrácií s inými systémami banky je banka schopná spracovávať žiadosti o hypotéku omnoho efektívnejšie.
Integrácia a architektúra
Nový BrokerPortal je súčasťou ekosystému digitálnych riešení 365.bank. Toto riešenie je priamo integrované na ďalšie interné bankové systémy, s ktorými si bezpečnou formou prostredníctvom API zdieľa doplňujúce dáta nevyhnutné pre spracovanie a schválenie hypotekárnych úverov.
Architektúra BrokerPortal je postavená na GS platforme, ktorá umožňuje tento modul veľmi rýchlo rozvíjať a dopĺňať o nové funkcie. „Pri vývoji riešenia sme sa zamerali na škálovateľnosť technológie, komplexné možnosti integrácie a automatizované nasadzovanie, ktoré je z pohľadu využívania a ďalšieho rozvoja modulu v banke kľúčové“, uviedol Karol Krasňan, Business Unit Leader zo spoločnosti Goldmann Systems.
Riešenie BrokerPortal je navrhnuté tak, aby bolo pripravené poskytovať svoju funkčnosť aj samostatnom režime, nezávisle od iných systémov.